Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Kateřina Hejnová

Majitelka

Majitelka dámského krejčovského salonu Krejčovství Káťa a e-shopu metraznilatky.cz. Dámské krejčovině se věnuje celý život a je v tomto oboru i vyučena. Dokáže Vám odborně poradit a ráda Vám pomůže s výběrem látek. Mozek našeho týmu.

+420 776 771 237

NOVINKY

arr328.7.2019 - Obnovení provozuVážení zákazníci,   od 28.7.2019 je náš e-shop po vynucené pauze způsobené mateřskou dovolenou,... arr323.5.2018 - Zprovoznění e-shopuVážení zákazníci,   od 23.5. přecházíme na nový vzhled našeho e-shopu. Další novinkou je možnost...

ZBOŽÍ V AKCI

Cena za 1 metr 280,00 Kč
skladem
Cena za 1 metr 245,00 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Cena za 1 metr 346,00 Kč
skladem
Cena za 1 metr 270,00 Kč
skladem
Cena za 1 metr 269,00 Kč
skladem

Informace pro zákazníky » Reklamační řád
Reklamační řád - www.metraznilatky.cz

Základní ustanovení


Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout a bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o zjištěných závadách. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány. Prohlídku je kupující povinen provést tak, aby zjistil veškeré vady, které je možno zjistit při vynaložení odborné péče.
Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) ve lhůtě do 3 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují.
K reklamaci je nutné ve všech případech předložit kopii faktury a doklad o zaplacení a dodání zboží nebo kopii prodejního dokladu (účtenky) , který obsahuje datum a místo prodeje (firemní razítko), podpis prodávajícího, typové označení a výrobní číslo zboží, jehož vady jsou reklamovány.
Před prvním použitím zboží je kupující povinen řádně prostudovat účel použití. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé opotřebením způsobeným obvyklým užíváním zboží, neodborným nebo neoprávněným zásahem, jakož i použitím, údržbou. Záruka nebude rovněž uznána v případě mechanického poškození vinou zákazníka, poškození způsobeného nadměrným a nevhodným užíváním, zanedbání péče o zboží, vniknutí cizích látek (prachu, vody atd.) či poškozením způsobeného vyšší mocí.
Prodávající neodpovídá za případné vady zboží, na které byl kupující v době uzavírání smlouvy upozorněn a současně převzetí zboží neodmítl.
U zboží prodávaného za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. Vada je vždy kupujícímu dopředu známa a na stránkáhc e-shopu je tato vada uvedena i vyfotografován.

V případě zakoupení zboží v rámci podnikatelské činnosti se postupuje při reklamaci dle příslušných ustanovení zák. č. 513/1991 Sb., Obchodní zákoník, v platném znění.

Záruční doba


Záruční doba začíná běžet od převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě, případně daňovém dokladu (faktuře). Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců. Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě, dle přiložených dokladů o předchozí opravě (reklamaci). Uvedené záruční doby jsou určeny pro koncové zákazníky.
Vyřízení reklamace

Místem pro uplatnění reklamace je, u výrobků vybavených záručním listem, místo provozovny prodávajícího. Kupující může uplatnit reklamaci osobně nebo zasláním zboží k reklamaci přepravní službou (spediční společností, poštou apod.).
V případě zaslání vadného zboží k reklamaci přepravní službou na adresu provozovny prodávajícího musí být zásilka viditelně označena nápisem „REKLAMACE“ a obsahovat: reklamované zboží, kopii nákupního dokladu, průvodní dopis (obsahující podrobné označení závady a specifikaci práv, která kupující v souvislosti s reklamací uplatňuje), případně i další doklady týkající se dodání zboží, a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel. číslo). Zboží zaslané na náklady prodávajícího nebude přijato.

V případě neoprávněné reklamace bude zboží na náklady a riziko kupujícího zasláno na jeho uvedenou adresu, pokud nebude dohodnuto jinak.
Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.
Prodávající, po prozkoumání předložených dokladů a zběžné prohlídce reklamovaného zboží, uzná reklamaci jako oprávněnou a na místě přijme reklamované zboží do reklamačního řízení. O tomto pořídí písemný zápis nebo odmítne reklamaci jako neoprávněnou a reklamované zboží vrátí kupujícímu.
O tom, kdy bylo právo z odpovědnosti za vady uplatněno, jakož i o provedení opravy a době jejího trvání, případně o způsobu vyřízení reklamce vydá prodávající kupujícímu písemné potvrzení – reklamační protokol.

O způsobu vyřízení reklamace vyrozumí prodávajícího kupující předem dohodnutým postupem (prostředky komunikace na dálku nebo písemně).
V případě, že prodávající reklamaci odmítne jakožto neoprávněnou, nebo dojde-li v průběhu reklamačního řízení k jinému sporu, je kupující oprávněn obrátit se na soudního znalce z oboru textil a vyžádat si u něj posudek o oprávněnosti reklamace.
V případě, že výše uvedený znalecký posudek prodávající neuzná, případně předloží prodávajícímu posudek s odlišným výrokem, mají obě strany právo obrátit se na příslušný soud.

Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího:
Kateřina Hejnová
Dolní Třebonín 223
382 01 Dolní Třebonín